Letní slavnosti staré hudby » Partneři » Informace pro partnery

Informace pro partnery

Staňte se

Partnerem festivalu

Letní slavnosti staré hudby

Letní slavnosti staré hudby jsou jedinou festivalovou přehlídkou hudby historických uměleckých slohů v Praze a ve Středních Čechách. Návštěvnický ohlas a kritiky v tisku opakovaně prokazují, že Letní slavnosti staré hudby se od svého založení v roce 2000 staly neodmyslitelnou součástí pražské letní hudební scény i událostí s mezinárodním renomé, jež napomáhá řadit Prahu mezi významné kulturní metropole Evropy.

Mezinárodní hudební festival Letní slavnosti staré hudby je podporován Ministerstvem kultury ČR, hlavním městem Praha a dlouhodobě spolupracuje s kulturními instituty a zastupitelskými úřady evropských zemí se sídlem v České republice. Zbývající část rozpočtu pokrývá příjem ze vstupného a dary soukromých osob.

Letní slavnosti staré hudby svým partnerům nabízí zejména

  • spolupráci s jedním z nejprestižnějších festivalů v ČR
  • VIP vstupenky pro partnera a jeho hosty, a tedy možnost setkání v reprezentativních prostorách Pražského hradu (Španělský sál, Rudolfova galerie, Míčovna) a dalších výjimečných historický objektech v Praze
  • partnerství definované smlouvou o spolupráci či dle další dohody
  • prezentaci partnera zajímavé cílové skupině

Rámcové podmínky spolupráce zde…

Ukázky z koncertů:

Prezentaci fotografií spustíte kliknutím na zmenšenou fotku.
Koncertní live nahrávku si můžete přehrát kliknutím na tlačítko play přehrávače umístěného pod fotografiemi.

Rozum a cit
25. 7. 2012, Rudolfova galerie, Pražský hrad
Akademie für Alte Musik Berlin
(Německo)

  • Rozum a cit
  • Rozum a cit
  • Rozum a cit
  • Rozum a cit

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

Fado
29. 7. 2012, Zámek Troja
Os Músicos do Tejo (Portugalsko)
Marcos Magalhães – umělecký vedoucí

  • Fado
  • Fado
  • Fado
  • Fado
  • Fado
  • Fado
  • Fado

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

Fantasías y Glosas
26. 7. 2010, Zámek Troja
Accademia del Piacere (Španělsko)
Fahmi Alqhai – umělecký vedoucí

  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas
  • Fantasías y Glosas

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

Boemo furioso
22. 7. 2010, Rudolfinum, Dvořákova síň
Colllegium Marianum
Jana Semerádová – umělecká vedoucí

  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso
  • Boemo furioso

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

 

Koncertní sály

Jednou z předností festivalu je propojení krásné architektury s hudbou odpovídajících stylů. S velkým ohlasem se pravidelně setkávají koncerty a představení konané v prostorách Pražského hradu (Španělský sál, Rudolfova galerie, Míčovna) v Břevnovském klášteře, Zámku Troja, Anežském klášteře, Letohrádku Hvězda a dalších krásných interiérech.

  • Španělský sál, Pražský hrad
  • Španělský sál, Pražský hrad
  • Refektář kláštera Dominikánů
  • Anežský klášter
  • Rudolfova galerie
  • Rudolfova galerie, Pražský hrad
  • Zámek Troja
  • Letohrádek Hvězda
  • Břevnovský klášter, Tereziánský sál

 

Staňte se naším partnerem:

Benefity:

– volné vstupenky pro Vás a Vaše partnery
– prezentace Vaší společnosti v programovém katalogu
– prezentace Vaší společnosti v denních programech
– prezentace loga Vaší společnosti na internetových stránkách festivalu
– prezentace loga Vaší společnosti na CLV a velkoformátových plakátech
– prezentace loga Vaší společnosti na všech propagačních materiálech
– další benefity dle smluvních podmínek

Propagace festivalu:

Mezi stálé mediální partnery patří Český rozhlas: reklamní spoty se objevují ve vysílání rozhlasových stanicích ČRo 1 Radiožurnál, ČRo 2 Praha, ČRo 3 Vltava, ČRo Regina, Čro D dur – internetová stanice.

Úzká spolupráce s Českou televizí: reportéři ČT se pravidelně účastní tiskových konferencí, ČT 1 pravidelně v hlavním vysílacím čase informuje o zahájení festivalu, nabízí živý rozhovor s umělci nosného projektu každého ročníku festivalu.

Spolupráce se společností JCDecaux – viditelná reklama v rámečcích kolem eskalátorů v pražském metru.

Využíváme sítě CLV vitrín společnosti EuroAWK.

Letáková rozesílka abonentům, vkládání letáků festivalu do pražských deníků, distribuce letáků v prezentačních sítích v Praze i v celé ČR.

Spolupracujeme s profesionální PR agenturou, která přivádí na tiskové konference festivalu novináře nejen z řad odborné kritiky, ale i redaktory komerčních deníků a magazínů.

Propagace prostřednictvím internetových kulturních portálů.

Internetové stránky festivalu.

Cílová skupina festivalu:

Socio-demografické údaje

Obyvatelé hlavního města Prahy a okolí, cizinci navštěvující letní Prahu
Průměrný věk: 45 let
Nejčastěji zastoupené věkové skupiny:
26 – 35 let a 46 – 55 let
Více než dvě třetiny návštěvníků v produktivním věku
VŠ vzdělání
Obory povolání: administrativa, zdravotnictví, školství, umělecké obory, podnikatelé a technické obory

Další charakteristiky:
Více než 50 % posluchačů navštívilo festival i v předešlých letech.
Počet abonentů festivalu každoročně narůstá.
Návštěvníci se o festivalu dozvídají zejména na základě outdoorové reklamní kampaně a prostřednictvím doporučení svých známých.
Přibližně 50 % vyhledává informace o festivalu na internetu.
Diváci v rámci festivalu navštěvují průměrně 2 představení.
Návštěvníci si vybírají koncert podle konkrétního programu a místa konání koncertu
.

Zpět na ukázky z koncertů